onsdag 16 mars 2011

Goddagens gott folk!

Hej alla fina som nu läser detta!
Hade tänkt att börja blogga, men inte längre på blogg.se utan på blogspot.
så vi får väl se hur det går och så vidare..

iallafall, idag har jag inte gjort så mycket. Varit på skolan och tråkat mig som vanligt,
Fast joooo!! jag har haft Nationella prov i biologi idag! wihooo, fast .. nae.
det gick väl sådär, vet inte riktigt hur det gick. Men det var jobbigt iallafall. Lite små drygt att sitta i tre timmar och göra ett biologi prov må ja säga! Men nu är den teoretiska delen avklarad, sen blir det undersökningen..kul.

Nej nu ska jag., gå och plugga lite matte. tänker vara lite duktig för en gångs skull! 
Ger er en snygg bild på två av mina helt fantastiskt fina vänner Hanna och Lisa.
Dom två har lätt för att liva upp en jobbig dag på skolan! <3 Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar