måndag 21 mars 2011

Måndag är nog den drygaste dagen som finns...

Blääääää!!!!
jag e så himla less på måndagar, dom ska jämt vara så jobbiga o dryga.
Kunde dom inte vara roliga o typ ... bra dagar? nee, självklart inte.

nää jag ska inte vara negativ nu, älska livet. lite bara?
Har iallafall varit på skolan idag, haft det super tråkigt. gjort Kemi prov vilket gick sådär..
och nu sitter jag och inte göra någonting, funderar på att anmäla mig till lite olika saker som frizon o någonting större.. Meeeen finns det pengar till båda? neee..

Nu ska jag nog spela lite Mario, bara för att jag har ett liv. Sedan plugga litegranna.
Nej, det här var ett värdelöst inlägg men aja, haha hejdå.. eller nått.
pluuggeliplugg <3

2 kommentarer:

  1. Hej! :) gillar du mode? Kika gärna in hos mig då och säg vad du tycker om min senaste outfit och senaste inköp :) kram

    SvaraRadera