lördag 19 mars 2011

lördagkväll.

Sitter vid datorn nu efter att ha kommit hem från min fina vän Louise.
Vi var och körde lite skoter, åkte o grillade uppe vid en grillstuga och sen tillbaks för att äta middag o tårta.
ganska se gott!
aa, Innan jag åkte till Louise så var jag och red på London, red finaste James. man kan ju inte annat än att älska honom! Seeeeeen kom Rasmus (Louise kille) och hämtade mig. kult.

mhm, har inte så mycket mer fantastiskt intressant att berätta om vad jag gjort för jag har verkligen inte gjort något annat.. roligt va.
Ska iallafall gå och lägga mig nu, känner mig helt slut i kroppen. och imorgon kanske det blir till att klättra lite, det blir nog roligt, var så himla längesen!

Här har vi fina James efter en ridtur, visserligen inte från idag då..
nej, nu gå ja o lägg mig! GONATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar