tisdag 22 mars 2011

Snöregn, hääärligt!

WAZZZUUPP! 
ne, förlåt spårade lite. eller?
hehe, aja jag sitter nu vid datorn efter att ha kommit hem från att ha varit o ridit.
Red ca 1,5 timme. gick super bra! riktigt härligt men himlar vad jag sträckte mig i ryggen av någon konstig andledning.. hur rider jag egentligen?

haha, sen har jag iallafall varit på skolan. chillat där. Det har varit en ganska lugn dag även fast det är tisdag (hatar tisdagar mest av allt!) så jag har inte dött av uttråkning, vilket e superbra!

Sen har jag väl inte gjort nå mer,.. ehm, näää alltså jag har ett sånt tråkigt liv! hahaha!
men men, jag gillar det så man ska ju inte klaga.

Jag har tänkt på en grej.. När jag ser folk brukar jag kunna börja tänka på om dom är någon speciell frukt.. Haha, har jag något fel om jag tänker så eller? jaja, brukar ni tänka något speciellt när ni träffar nya människor?














FANTASTISKT FIN BILD JAG GJORT... efast.. naaae

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar