fredag 18 mars 2011

rubrik? jaa kanske det..

Hej hej!
Har precis kommit hem från en väldigt trevlig kväll på kyrkan med en massa fina härliga människor!
så fantastiskt kult att vara där!
idag på tonår var det hemliga gäster och det var ett gäng bibelfjällare från hemavan? hur heter de?
aja,hur som haver så var dom otroligt härliga och dom gjorde det hela väldigt roligt med lekar osv.

sen innan tonår så var jag och två andra på SMUlorna och var ledare där idag. körde lite lekar, och läste en berättelse. det var riktigt roligt!

Har också vart på skolan, inte lika roligt som de två ovanstående men det funka. Min lite smått roliga klasskamrat Simon gjorde det hela såå mycket roligare. men nu ska jag gå iväg, fortsätta med min fredags kväll och äta lite.. våfflor kanske? gott.


såhär kan de ju bli då man e i kyrkan med matilda.. två helt galet snygga bilder måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar